Corteva.gen.tr

Sıkça Sorulan Sorular

Ulaştırma bakanlığı kargo şikayet

Kargo şikayetleri Hangi Bakanlığa yapılır?

Kargo, acentecilik, komisyonculuk, yük veya yolcu taşımacılığı işlemleri ve şikayetleri Ulaştırma Ve Altyapı Bakanlığı uhdesinde olan hizmet alanlarıdır.

Kargo şirketi kime şikayet edilir?

Kargo şirketlerinin geç teslim ettiği ve bu nedenle ayıplı mal kapsamında değerlendirilebilecek kargonuzun teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde Tüketici Hakem Heyetine başvurabilirsiniz.

Ulaştırma Bakanlığı Şikayet Nasıl Yapılır?

Çağrı Merkezine 444 24 07 numaralı telefonu arayarak ulaşabilirsiniz.

MNG Kargo Hangi Bakanlığa Bağlı?

MNG Kargo'nun Beni, Ulaştırma Bakanlığı'nı Ve BTK'yi Umursamaz Tavırları! – Şikayetvar. MNG Kargo'nun Beni, Ulaştırma Bakanlığı'nı Ve BTK'yi Umursamaz Tavırları!

Aras Kargo nereye şikayet edebilirim?

Aras Çağrı Merkezi, hizmetlerimiz ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınıza yanıt vermek ve çözüm bulmak için çalışıyor. 444 25 52 numaralı telefondan haftanın 5 günü (Pazartesi-Cuma) 08:30-18:00 ve Cumartesi günleri 08:30-13:00 saatleri arasında doğrudan Çağrı Merkezi çalışanlarımız ile görüşebilirsiniz.

Yurtiçi Kargo nereye şikayet edilir?

Bu kapsamda “www.yurticikargo.com” adresinde iletişim formunu doldurarak öneri, şikayet, bilgi isteği ve teşekkürlerinizi iletmeniz durumunda “Ad-Soyad, T.C.

Aras Kargo şubesini nereye şikayet edebilirim?

Aras Çağrı Merkezi, hizmetlerimiz ile ilgili her türlü soru ve sorunlarınıza yanıt vermek ve çözüm bulmak için çalışıyor. 444 25 52 numaralı telefondan haftanın 5 günü (Pazartesi-Cuma) 08:30-18:00 ve Cumartesi günleri 08:30-13:00 saatleri arasında doğrudan Çağrı Merkezi çalışanlarımız ile görüşebilirsiniz.

admin

Back to top