Corteva.gen.tr

Sıkça Sorulan Sorular

Trendyol canlı destek bağlanmıyor

Trendyol canlı destek nasıl yapılır?

Trendyol müşterileri 0212 331 02 00 numarası üzerinden müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirler. Trendyol Asistan kanalı üzerinden tüm konu başlıklarında chat yöntemiyle canlı destek alabilirsiniz.

Trendyol asistana nasil ulasilir?

Trendyol uygulaması üzerinde 'Trendyol Asistan' üzerine tıklayarak, sorununuz olan seçeneğe tıklayarak kolaylık ile sorununuzu çözebilirsiniz. Orada yoksa 'Canlı Destek' alabilirsiniz. Ya da 'Yardım' butonunu kullanarak oradaki birkaç soru işinizi görüyor ise hızlı şekilde bilgi alabilirsiniz.

Trendyol ile nasıl iletişim kurabilirim?

Cumartesi günleri 10: 00-24: 00 ve pazar günleri 10: 00-17: 00 arasında hizmet vermektedir. Doğrudan Trendyol çağrı merkezine bağlanmak için 0 212 331 02 00'ı arayabilirsiniz. İletişim kurmadan önce yaşadığınız sorunlar ile ilgili olarak Sıkça Sorulan Sorular bölümünü inceleyebilirsiniz.

Trendyol şikayet et butonu nasıl kullanılır?

Mobil alışveriş deneyiminizi güvenceye almak için geliştirdiğimiz "Şikayet Et Butonu" sayesinde şikayetlerinizi bize iletebilirsiniz. Ürün sayfasının altına inerek, Şikayet Et Butonu'nu kullanabilirsiniz.

Trendyol model kodu nedir?

Bir ürün grubuna ait renk veya beden alternatifi varsa trendyol.com'da tek bir sayfada müşterilerimize tüm seçeneklerinin gösterilmesini sağlamak için ortak model kodunu kullanırız. Model kodu oluştururken sadece – (tire) ve . … Kategori kodunu değiştirmemeli veya farklı bir değer girmemelisiniz.

Trendyol Express kargo alınmazsa ne olur?

Depo gibi. Yani seni bulamazlarsa tekrar geri gidiyor ve ertesi gün tekrar dağıtıma çıkıyor.

Trendyol mesajlarımı nasıl görebilirim?

Siparişle ilgili gelen sorularınızı görüntülemek için ilgili siparişte işlem başlığı altındaki Mesajı Gör butonuna tıklayabilirsiniz. Okunmamış mesajlarınız kalın harflerle ve sol tarafta turuncu nokta ile gösterilir.

admin

Back to top