Corteva.gen.tr

Sıkça Sorulan Sorular

Passolig müşteri hizmetleri şikayet

Passolig müşteri hizmetlerine nasıl ulaşırım?

Passolig Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma 1- Öncelikle 0850 724 33 44 numarasından Passolig müşteri hizmetlerini arayınız. 2- Müşteri hizmetleri arandıktan kısa bir süre sonra, direk 3'ü tuşlayınız. Kısa bir süre sonra müşteri hizmetlerine bağlanacaksınız.

Passolig kartı olmadan maça girilebilir mi?

Passolig Kartım olmadan maça nasıl girerim? Kartınız henüz kurye tarafından teslim edilmemiş ise, Passo Mobil uygulamasının “cep telefonu ile maça giriş” özelliğini kullanarak ya da stadyum gişelerinden “Tek Girişlik Pass Card” alarak stadyuma giriş sağlayabilirsiniz.

Passolig in sahibi kim?

Tesadüf bu ya Aktifbank'ın sahibi hepimizin yakından bildiği Çalık Holding. Doğal olarak Passolig'i alması pek şaşırtıcı değil. Passolig öncesi adı kadar aktif olmayan banka, Passolig sistemi sayesinde stada girecek her taraftarı doğal müşterisi yaptı. Aldığınız Passolig kartı aynı zamanda Aktifbank'ın hesap kartı.

Passolig Müşteri Hizmetleri kaca kadar acik?

Görüş, öneri ve şikayetleriniz için İletişim Merkezi'mizi arayarak ya da yan tarafta yer alan iletişim formunu kullanarak 7/24 iletebilirsiniz."

Kaç yaşına kadar passolig gerekmez?

Hayır, maça girecek 7 yaş ve üzeri olan herkesin bir Passolig Kartı olması gerekiyor.

E bilet süresi nasıl uzatılır?

EBilet Kullanım Süremi Nasıl Uzatırım?

  1. Hemen www.passolig.com.tr'ye girip, EBilet Kullanım Süresini uzat butonuna tıklayın; TC kimlik numaranızı ve cep telefonunuzu giriniz.
  2. Bilet Kullanım Süresi'ni uzatmak istediğiniz Passolig Kartınızı seçin.

Passolig olmadan stada girilir mi?

14 Nisan 2014'te yürürlüğe giren 6222 sayılı “Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun” uyarınca Passolig Kart sahibi olmadan stadyumlara giriş yapılamamaktadır.

admin

Back to top