Corteva.gen.tr

Sıkça Sorulan Sorular

Ikametgah belgesi almak için ne gerekli

Ikamet almak için ne gerekli?

  • Taşındığınız yer daha önce sistemde kayıtlı değilse herhangi bir belgeye ihtiyaç yoktur.
  • Taşındığınız adres, daha önceden başka bir kişi tarafından beyan edilmiş ise yanınızda yeni adresinize ait doğalgaz, elektrik, su, telefon faturası ya da abonelik sözleşmesi getirmeniz gerekmektedir.

Ikametgah belgesi internetten alınır mı?

İkametgah belgesini almak için eskiden Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü'ne bizzat gitmek gerekirken şimdi e-Devlet sistemine giriş yapmak yeterli oluyor. … e-Devlet'te en çok kullanılan hizmetlerden biri de Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü'nün sunduğu ikametgah belgesi sorgulama işlemi oluyor.

Muhtarlıktan ikametgah belgesi alınır mı?

İkametgah muhtardan alınır mı? … İkametgah belgesi, hem muhtardan hem de Nüfus Müdürlüklerinden temin edilebiliyor. Ayrıca, ikametgah belgesi yalnız bağlı bulunulan ilçe Nüfüs Müdürlüğünden değil, tüm Türkiye'deki Nüfus Müdürlüklerinden ücret ödenmeden alınabiliyor.

E devletten yerleşim belgesi nasıl alınır?

eDevlet üzerinden ikametgah belgesi nasıl alınır?

  1. Adım #1: Buradan eDevlet ikametgah belgesi sorgulama sayfasını açın.
  2. Adım #2: eDevlet hesap bilgilerinizle giriş yapın.
  3. Adım #3: Bilgilendirme yazısını okuduğunuzu onaylayın.
  4. Adım #4: Belgenin kimin için alınacağını seçin.
  5. Adım #5: Belgenin neden verileceğini seçin.

Ikamet e devletten değişir mi?

EDEVLET ÜZERİNDEN ADRES DEĞİŞİKLİĞİ eDevlet Şifresi ile sisteme giriş yapın. "Bu hizmeti kullanarak, yerleşim yeri adresi ve/veya diğer adres bildiriminde bulunabilirsiniz." adımını takip edin. Uyarı: Bu hizmetten, geçerli e-imza, mobil imza, SMS ile doğrulama yöntemlerinden birini kullanarak yararlanabilirsiniz.

Ikamet degisikligi kac gunde yapilir?

5490 sayılı Nüfus Hizmetleri Kanunu'nun 50'nci maddesine göre, adres değişikliği bildirimi, 20 iş günü içerisinde yapılmalıdır. Süresi içerisinde adres değişikliğini bildirmeyenlere 128,00 TL idari para cezası uygulanmaktadır.

Misafir ikamet kaydı nasıl yapılır?

İKİ ADIMDA ADRES BİLDİRİMİ Adrese kayıtlı olan vatandaşın "Adres Beyanı İçin Muvafakat Verme" hizmeti üzerinden adres bildiriminde bulunacak kişinin adı, soyadı ve kimlik numarası bilgilerini girerek e-imza, mobil imza ya da kısa mesaj doğrulamasıyla işlemi onaylaması gerekiyor.

admin

Back to top