Corteva.gen.tr

Sıkça Sorulan Sorular

Gelen evrak kayıt defteri

Gelen giden evrak kayıt defteri nedir?

gelen evrak kayıt defteri; giden evrak kayıt defteri Gelen evrak kayıt defterinde, evrakın nereden geldiği, konusunun ne olduğu, geliş tarihi ve numarası, ekinin olup olmadığı gibi çeşitli bilgiler bulunur. tarihi, türü, konusu, gelen kayıt defter numarası gibi, evrakın izini sürmeye yarayacak bilgiler bulunur.

Gelen giden evrak kayıt defteri nasıl tutulur?

MADDE 6 – (1) Evrak kayıt defteri; karşılıklı sayfalarda yer alan, Ek-2 ve Ek-3'de örneği gösterilen "Gelen Evrak" ve "Giden Evrak" şeklinde iki bölüm halinde tutulur. Gelen evraklar gelen evrak bölümüne, giden evraklar giden evrak bölümüne olmak üzere, her bir satıra ilgili evraka ait bilgiler yazılır.

Gelen giden evrak kayıt defteri ve zimmet defteri ne için kullanılır?

Madde 7- Evrakın elektronik ortamda kaydedilememesi durumunda her nüfus müdürlüğünde gelen ve giden evrakı kaydetmek, numara vermek ve ait olduğu dosyayı belirtmek amacıyla “Gelen Evrak Defteri” ve “Giden Evrak Defteri” adı altında iki ayrı evrak kayıt defteri tutulur.

Giden evrak işlemleri nedir?

GELEN / GİDEN EVRAK İŞLEMLERİ Kuruma kağıt üzerinde gelen evrakların taranıp sisteme dahil edilmesi, sistem üzerinde oluşturulan evrakların gönderilmesi ve bu evraklarla ilgili takip işlemlerinin yapıldığı modüldür.

Giden evrak defteri nedir?

EVRAK DEFTERİ çevrimiçi bir ön muhasebe programıdır. Faturalama işlemleri, Teklif, Sipariş, Evrak Yönetimi gibi işlemlerinizi hızlı bir şekilde yapabileceğiniz çevrimiçi bir uygulamadır. Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından firmaların fatura işelmlerini elektronik ortama aktarılan Elektronik Fatura yöntemidir.

Gelen evrak kaydı nedir?

Tüm kurum/kuruluşlar kendilerine gelen ve gönderilen resmi yazıları arşiv olarak saklamalarının yanı sıra belirtilen esaslara göre yapılan yazışmaları kayıt altına almaktadırlar. Bunun nedeni evrak dolaşımını kontrol edebilmek ve birbiriyle ilgili yazışmalarda önceki evrak bilgilerine ulaşabilmektir.

Yevmiye defteri kullanılmadan önce kime tasdik ettirilmelidir?

Söz konusu yönetmeliğin 46'ncı maddesinde, noterlerin, tutacakları defterleri kullanmaya başlamadan önce, bağlı bulundukları hakimliğe tasdik ettirecekleri hükmü yer almaktadır. Noterlerin yevmiye defterini bilgisayar aracılığı ile tutmaları halinde onayı Asliye Hukuk Hakimi'ne yaptırmaları gerekir.

admin

Back to top