E Devlet’ten ikametgah kağıdı alınır mı?
İkametgah belgesini almak için eskiden Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü'ne bizzat gitmek gerekirken şimdi e–Devlet sistemine giriş yapmak yeterli oluyor. … e–Devlet'te en çok kullanılan hizmetlerden biri de Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü'nün sunduğu ikametgah belgesi sorgulama işlemi oluyor.
Ikametgah belgeleri nereden alınır?
İkametgah Belgesi Nasıl Alınır? Nüfus müdürlükleri üzerinden ikametgah belgesi almak veya diğer adıyla ikametgah ilmuhaberi almak oldukça kolay bir işlem. Ancak bunun için size en yakın Nüfus Genel Müdürlüğü'ne gitmeniz gerekmektedir. Buradan bu belgeyi temin etmek için nüfus cüzdanınızın yanında olması yeterlidir.
E devletten adresimi nasıl öğrenebilirim?
e–Devlet ikametgah sorgulama işlemlerini gerçekleştirmek için T.C kimlik numaranız ve PTT şubelerinden alacağınız e–Devlet şifresiyle www.turkiye.gov.tr adresine giriş yapın. Sistemde bulunan arama çubuğuna "ikametgah sorgulama" yazdıktan sonra işleminizi gerçekleştireceğiz sayfaya yönlendirileceksiniz.
Ikametgah belgesi ücretli mi?
Muhtarlıktan alacağınız ikametgah belgesi için ödemeniz gereken ücret 12 TL olarak belirlenmiştir. Ancak Nüfus Genel Müdürlüklerinden yada e Devlet sistemi üzerinden hiçbir ücret ödemeden alabilirsiniz.
E devlette ikametgah nasıl alabilirim?
Edevlet üzerinden Barkodlu İkametgah belgesi indirmek
- İlk olarak edevlet sistemine giriş yapmanız gerekmektedir. …
- Giriş yaptıktan sonra, sağ üst tarafta bulunan arama çubuğuna “Yerleşim Yeri (İkametgah) ve Diğer Adres Belgesi Sorgulama” yazarak ilgili sayfaya girmeniz gerekmektedir.
Ikametgaha nereden bakılır?
e-Devlet Kapısı
- Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
- Yerleşim Yeri (İkametgah) ve Diğer Adres Belgesi Sorgulama.
Yerleşim yeri belgesi nasıl alınır?
Kişiler kendilerine ait ikametgah belgesini ve kendisiyle aynı adreste oturan kişilerin ikametgah belgesini herhangi bir nüfus müdürlüğünden alabilirler.